Apie mus
10+ metų patirties, 5 specialistai - viena įsitraukusių specialistų komanda.
Esu Eglė, ETER MEDIA reklamos agentūros įkūrėja.
Skaitmeniniu marketingu ir el. komercija susidomėjau dar 2013-aisiais studijuodama Vilniaus Universitete ir nenustoju to daryti iki šiol.
Padedu vidutinio dydžio įmonėms didinti pardavimus jų elektroninėse parduotuvėse. Klientai sako, kad dažniausiai lūkesčius viršiju, o geriausias to indikatorius – ženklus ROAS bei LTV augimas.
KODĖL VERTA RINKTIS MUS?
Jeigu jūs:
Jau atsikandote paslaugų pirkimo iš didelės reklamos agentūros, su kuria dirbdamas jautėtės per maži ir niekam neįdomūs. Tačiau jaučiate riziką ir nenorite dirbti su su freelancer’iais.
Tada specializuota boutique reklamos agentūra – geriausias sprendimas: gausite pakankamai asmeninio dėmesio ir prie jūsų projekto dirbs kelių įsitraukusių specialistų komanda.
Klientai mus vertina dėl:
- Individualaus dėmesio. Turime ribotą klientų skaičių ir per mėnesį startuojame tik su 1 projektu. Dėl to sugebame ir įsigilinti į kiekvieno kliento veiklos specifiką ir galime skirti pakankamai dėmesio kiekvienam verslui.
- Atsakingumo. Ką pažadame – tą įgyvendiname. Laikomės susitarimų ir kartu nustatytų terminų.
- Nuoseklumo. Turėdamas verslą tikrai suprantate – tvarių greitų rezultatų nebūna. Dirbame nuosekliai, plačiu spektru ir susikuriame sistemas, kurios padeda pasiekti nuolatinį pardavimų augimą.
- Veiksmingų taktikų. Per 10m patirtį turėjome pakankamai progų atrasti efektyviausias taktikas, kurios veikia. Tai nors į kiekvieną projektą žiūrime individualiai, dažniausiai jau po antrojo pokalbio būna aišku, nuo ko pradėsime testavimą.
- Savarankiškumo. Nors pradžioje reikės maksimalaus jūsų įsitraukimo, ilgainiui mūsų tikslas yra kiek įmanoma labiau nuimti marketingo klausimus nuo jūsų pečių. Vengiame perteklinių tvirtinimų ir derinimų, kai tam nėra būtinybės.
Norite auginti savo verslą?
Didinkite pardavimus Google Ads, Meta Ads, soc. tinklų ir naujienlaiškių pagalba!
ĮDOMU, KAIP ATRODYS DARBAS KARTU?
Per 7 metus išsigryninome efektyviausią bendradarbiavimo modelį - tai nuoseklus darbas su digital kanalais.
Realybėje tai atrodo taip:
1. Visada pradedame nuo audito/analizės.
2. Išsigryniname tikslus.
3. Susidarome piltuvėlį (funnel) – kaip klientus pritrauksim, kaip skatinsime pirkti, kaip kursime lojalumą (jei tas aktualu).
4. Testuojame – atsirenkame tinkamiausią turinį, išsigryniname efektyviausias auditorijas, kanalus.
5. Įpusėję testavimo etapą, pamažu prijunginėjame kitus kanalus.
6. Išsigryninę, kas veikia ir ką reikia eliminuoti, toliau prijunginėjame kanalus, testuojame, efektyviname ir optimizuojame esamus.
Rezultatai labai priklauso nuo produkto, žinomumo, įdirbio, biudžeto ir auditorijos.
Pasauliniu lygiu reklama laikoma gera, jei atsiperkamumas (ROAS) yra 4.
Lietuvoje (po testavimo fazės ir įsidirbus) dažnai matome didesnius skaičius, pas keletą klientų stabiliai laikosi 8-15 jau ne pirmus metus.