Apie mus
Ieškote reklamos partnerių, kurie į jūsų projektą žiūrėtų kaip į savo verslą?

Esu Eglė, skaitmeninės reklamos specialistė
Esu strategė, kuri ne tik supranta skaičius, bet ir jaučia rinką. Kai kiti verslai išmeta tūkstančius į balą tikėdamiesi stebuklo, aš žinau, kaip reklamas ir pardavimų piltuvėlį sukalibruoti taip, kad jis veiktų.
Niekada nežadu„stebuklingo ROAS per savaitę“, nes mano klientams reikia ne pasakų ir pažadų, o realios ilgalaikės vertės.
KODĖL VERTA RINKTIS MANE?
Daug verslų susiduria su problemomis:
- Freelanceriai, kurie dirba tik tada, kai jiems patogu, dingsta ar perima daugiau projektų, nei gali kokybiškai valdyti.
- Didelės agentūros, kur jūsų verslas yra vienas iš šimto, o jūs tampate paskutiniu prioritetu.
- Pradedantieji specialistai, kurie dar neturi pakankamai patirties su didesniais biudžetais.
Nedidelė, specializuota ETER MEDIA reklamos komanda – geriausias sprendimas: gausite pakankamai asmeninio dėmesio ir prie jūsų projekto dirbs įsitraukusių specialistų komanda.
Klientai darbą kartu vertina dėl:
- Individualaus dėmesio. Turime ribotą klientų skaičių – nesiekiame tapti didele reklamos agentūra. Dėl to sugebame ir įsigilinti į kiekvieno kliento veiklos specifiką ir galime skirti pakankamai dėmesio kiekvienam verslui.
- Atsakingumo. Ką pažadame – tą įgyvendiname. Laikomės susitarimų ir kartu nustatytų terminų.
- Nuoseklumo. Turėdamas verslą tikrai suprantate – tvarių greitų rezultatų nebūna. Dirbame nuosekliai, plačiu spektru ir susikuriame sistemas, kurios padeda pasiekti nuolatinį pardavimų augimą.
- Veiksmingų taktikų. Per 10m patirtį turėjome pakankamai progų atrasti efektyviausias taktikas, kurios veikia. Tai nors į kiekvieną projektą žiūrime individualiai, dažniausiai jau po antrojo pokalbio būna aišku, nuo ko pradėsime testavimą.
- Savarankiškumo. Nors pradžioje reikės maksimalaus jūsų įsitraukimo, ilgainiui mūsų tikslas yra kiek įmanoma labiau nuimti marketingo klausimus nuo jūsų pečių. Vengiame perteklinių tvirtinimų ir derinimų, kai tam nėra būtinybės.
Norite auginti savo verslą?
Didinkite pardavimus Google Ads, Meta Ads, soc. tinklų ir naujienlaiškių pagalba!
ĮDOMU, KAIP ATRODYS DARBAS KARTU?
Per 7 metus išsigryninome efektyviausią bendradarbiavimo modelį - tai nuoseklus darbas su digital kanalais.
Realybėje tai atrodo taip:
1. Visada pradedame nuo audito/analizės.
2. Išsigryniname tikslus.
3. Susidarome piltuvėlį (funnel) – kaip klientus pritrauksim, kaip skatinsime pirkti, kaip kursime lojalumą (jei tas aktualu).
4. Testuojame – atsirenkame tinkamiausią turinį, išsigryniname efektyviausias auditorijas, kanalus.
5. Įpusėję testavimo etapą, pamažu prijunginėjame kitus kanalus.
6. Išsigryninę, kas veikia ir ką reikia eliminuoti, toliau prijunginėjame kanalus, testuojame, efektyviname ir optimizuojame esamus.
Rezultatai labai priklauso nuo produkto, žinomumo, įdirbio, biudžeto ir auditorijos.
Pasauliniu lygiu reklama laikoma gera, jei atsiperkamumas (ROAS) yra 4.
Lietuvoje (po testavimo fazės ir įsidirbus) dažnai matome didesnius skaičius, pas keletą klientų stabiliai laikosi 8-15 jau ne pirmus metus.
Tam, kad bendradarbiavimas būtų sėkmingas, būtinas nuoseklumas ir ilgalaikis, plataus spektro darbas.
Patirtis





